اس ام اس جدید تیکه دار و جملات سنگین 92
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

دلگیر نباش!

تقصیر از خودت بود!

دسته کلید علاقه که گم شد، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را!

.

.

.

مغرور احساسم شدی، گذشتی از رو گریه هام

لعنت به لحظه هایی که، تو همه چی بودی برام

.

.

.

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری

“از سادگی نیست”

شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی!!!

.

.

.

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت …

فهمیدم که گاهی

“هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است”

.

.

.

من چرک نویس احساسات تو نیستم!

“دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن!

.

.

.

چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند

کسانی که دورم میزدند …

.

.


آدم ها تنها که نباشند، می روند …

تنها که می شوند، برمی گردند …

وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “هِررررری”

.

.

.

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو …

هی (ه ا ر ) شدی با من …

.

.

.

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی، انتظار پروانه شدن داریم!

.

.

.

آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره

تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره…

.

.

.

کاش میدانستی عشق و هوس دو مقوله ی جدا از هم هستند

عشق بهانه ات است، به هوس هایت برس

.

.

.

من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم

تو چی؟ داشته هایت را به رخم میکشی؟

.

.

.

در همین حوالی کسانی هستند که

تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند…

.

.

.

بساط کرده ام

و تمام نداشته هایم را

ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ…

بی انصاف چانه نزن

ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ …

به قیمت عمرم

تمام شده!!

.

.

.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم

نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه

نمک را بگذار برای من

که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند!

.

.

.

دلم از نبودنت پر است، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد!

.

.

.

تو میخواستی بشی سنگ صبورم، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم …

.

.


.

.

دلم نگرفته از اینکه رفته ای …

دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی …!!!

.

.

.

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند!

تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن …!!!

.

.

.

بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم

از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم، نیست …

بلکه از این است که…

چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته

انجام داده ایم …

.

.

.

نگران نباش، نفرینت نمیکنم!

همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست، برایت کافیست!!!

.

.

.

نه پیشانی من به لبهای تو رسید …

نه لیاقت تو به احساس من …

چیزی به هم بدهکار نیستیم؛ هر دو کم آوردیم!!!

.

.

.

شیشه نازک احساس مرا دست نزن!

چِندشم می شود از لک انگشت دروغ!!!

آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …

کو کجا رفت؟ که احساس مرا خوب فروخت!

_________________




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس تبریک سال نو (92) جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 / 12 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: